Οι συνεργάτες μας

Τα κύρια χαρακτηριστικά όλων των συνεργατών-καθηγητών μας είναι η γνωστική τους επάρκεια, η πολύχρονη εμπειρία τους στα διδακτικά αντικείμενα που αναλαμβάνουν αλλά κυρίως η αγάπη τους για την παιδεία, για τους μαθητές και τη διδασκαλία.

Γεώργιος Ψωμιάδης

Διευθυντής Σπουδών
Καθηγητής Φιλόλογος
MSc Διοίκηση και Οργάνωση Εκπαιδευτικών Μονάδων

«Η παιδευτική διαδικασία είναι μια μαγευτική πορεία ανάμεσα σε “Συμπληγάδες”, που όμως δεν κλείνουν ποτέ για όποιον είναι ποτισμένος με τα ιδεώδη του δασκάλου και του μαθητή. Όσοι θαρρούν πως τα φροντιστηριακά μαθήματα αποτελούν εξαίρεση πλανώνται»…

Ιωάννα Παπαχαρισίου

Καθηγήτρια Φιλόλογος
Πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια μαθησιακών δυσκολιών
Εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή

«Το ταξίδι της γνώσης γεμίζει τους νέους εμπειρίες, όνειρα, στόχους… Όλοι μας οφείλουμε να το κάνουμε όσο πιο απολαυστικό γίνεται για εκείνους, ώστε να καταφέρουν να φτάσουν στον προορισμό τους πετυχαίνοντας όλα αυτά που ονειρεύτηκαν!»

Φώτης Κουτσουμπίδης

Καθηγητής Μαθηματικός

“Ο επιστήμονας δεν μελετά τη φύση επειδή αυτό είναι χρήσιμο. Την μελετά επειδή τον σαγηνεύει και τον σαγηνεύει επειδή είναι όμορφη. Αν η φύση δεν ήταν όμορφη δεν θ’ άξιζε τον κόπο να την γνωρίσουμε. Και αν η φύση δεν άξιζε τον κόπο να την γνωρίσουμε, η ζωή δεν θ’ άξιζε τον κόπο να την ζούμε”. Jules Henri Poincaré

Γιώτα Καρβούνη

Καθηγήτρια Φυσικός
MSc Νέες Τεχνολογίες και Έρευνα στη Διδακτική της Φυσικής

«Η Φυσική είναι παντού γύρω μας! Η γνωριμία με τις βασικές της έννοιες βοηθά στην κατανόηση πολλών φαινομένων και τεχνολογικών εφαρμογών της καθημερινής ζωής. Οι νέοι μαθαίνουν να παρατηρούν τον κόσμο, να προβληματίζονται, να πειραματίζονται, να αποδεικνύουν, να επιχειρηματολογούν ακόμα και να αμφισβητούν. Οι γνώσεις σε συνδυασμό με την καλλιέργεια ενός υγιούς και κριτικού τρόπου σκέψης αποτελούν ουσιαστικό στόχο στην μόρφωση των μαθητών μας και λειτουργούν ως βασικά εφόδια για το κοινωνικό και επαγγελματικό τους μέλλον».

Νιόβη Χειμωνίδου

Γραμματέας

«Τα παιδιά είναι η ελπίδα και το μέλλον μας.
Οφείλουμε όλοι να βοηθήσουμε στην πραγματοποίηση των ονείρων τους και σε αυτή τους τη διαδρομή χρειάζονται συμμάχους ώστε να βρουν το δρόμο τους στη ζωή και να εκπληρώσουν τους στόχους τους.
Χαίρομαι που είμαι στην ομάδα του φροντιστηρίου και από τη θέση της Υπεύθυνης Γραμματείας θα μπορέσω να συνεισφέρω κι εγώ σε αυτό το απαιτητικό έργο». 

Άρης Κεσογλίδης

Καθηγητής Μαθηματικός-Πληροφορικός
MSc Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου

«Στην διαδικασία της διδασκαλίας, πρώτο μου μέλημα είναι η ανάπτυξη της αναλυτικής σκέψης των μαθητών και κατόπιν της συνθετικής και συνδυαστικής ικανότητας. 

Με άλλα λόγια : “να τους μάθω να σκέφτονται”. 

Κατόπιν, πρέπει να αναλάβει δουλειά η Επανάληψη, η “μητέρα” της Μαθήσεως».

Έλσα Κουτσούλη

Καθηγήτρια Μαθηματικός

«Ο κόσμος των Μαθηματικών είναι μαγικός! Ακόμα πιο μαγικό και συναρπαστικό είναι το ταξίδι των παιδιών προς αυτή την συνειδητοποίηση!

Στόχος μου ως εκπαιδευτικός , κάθε φορά που βρίσκομαι στην τάξη, είναι να τους διδάξω τους τρόπους και τις μεθόδους για να ανακαλύψουν από μόνα τους αυτή την μαγεία!»

Μιχάλης Μαβίδης

Καθηγητής Βιολόγος
MSc, PhD Θαλάσσια Οικολογία

Πρ. Έκτακτος Καθηγητής Τμήματος Διατροφής- Διαιτολογίας ΑΤΕΙ Θεσσαλίας

{βιώνω = ζω κάτι ως έντονη και συνειδητή εμπειρία}

«Η διδασκαλία της Βιο-λογίας μπορεί να είναι μόνο βιω-ματική μέσω της παρατήρησης, του προβληματισμού και του πειραματισμού για την κατανόηση της ύπαρξής μας.

Τιμή μου είναι να εισάγω τους αυριανούς επιστήμονες στα μυστήρια της ζωής, δίνοντάς τους γερά γνωστικά θεμέλια αλλά και μια βιο-κεντρική θεώρηση του ανθρώπινου γίγνεσθαι».

Μαρία Μυλωνά

Καθηγήτρια Οικονομολόγος
ΜSc Οικονομικών Επιστημών με εξειδίκευση στην Εφαρμοσμένη Οικονομική και Χρηματοοικονομική
Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων του ΕΟΠΠΕΠ
Εισηγήτρια του ΛΑΕΚ

«Σύμφωνα με τον Άλμπερτ Αινστάιν “Μόρφωση δεν είναι η εκμάθηση διαφόρων πραγμάτων, αλλά η εκπαίδευση του νου ώστε να μπορεί να σκέφτεται.” Ως καθηγήτρια ,λοιπόν, πρωταρχικός σκοπός πέρα από την διδασκαλία των μαθημάτων στα παιδιά, είναι και η προετοιμασία και η εξάσκηση του νου τους ώστε να μπορέσουν να συνδέσουν τα μαθήματα και τις γνώσεις που λαμβάνουν με το εξωτερικό περιβάλλον μέσα στο οποίο ζουν και δραστηριοποιούνται».

Γιώργος Χρανιώτης

Καθηγητής Φιλόλογος